Binnen onze receptie ben je het visitekaartje van ons hotel. Je verwelkomt onze gasten, je checkt in/uit en je zorgt ervoor dat het tijdens hun verblijf aan niets ontbreekt.
Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:
Aannemen en verwerken van reservering, zowel telefonisch als via de e-mail;
ontvangen en inchecken van gasten;
beheren van de telefooncentrale en email;
geven van algemene en toeristische informatie aan gasten;
uitchecken van vertrekkende gasten;
verwerken van betalingen in ons systeem;
factureren;
licht administratieve werkzaamheden
relevante werkzaamheden communiceren naar andere afdelingen, waaronder de housekeeping, keuken en het restaurant.
Ervaring met reserveringsysteem Amadeus en pixelpoint is een pré
Je hebt een afgeronde MBO opleiding
ervaring binnen de hospitality;
vriendelijke persoonlijkheid met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid;
proactief en gastvrij;
accuraat en ervaring met administratie;
communicatief vaardig in Nederlands en Engels;
een flexibele houding, geen 9 tot 5 mentaliteit.